2011. október 19., szerda

Büszke vagyok arra, hogy Imre fejér testvérének tart!

Holnap veheti át kitüntetését fejér testvérünk, Horváth Imre azért az áldozatos kiállásért és kitartásért, amit a Vörösiszap katasztrófában és azóta is tanúsít Kolontáron, Bodajkon és Fehérvárott, ahol csak tehet valamit azokért, akik áldozatul estek a pénzemberek trehányságának.

Horváth Imre (balra) nyújtja át éppen az adomány csomagot

Büszke vagyok arra, hogy Imre kezdetektől fogva szövetségünk tagja.
Büszke vagyok arra, hogy Imre engem is barátjának vall.
Büszke vagyok arra, hogy fejér testvérünket a Fehérvárcsurgói Önkéntes Tűzoltó Egyesület és a bodajki önkormányzat javasolta a kitüntetettek soraiba.
Büszke vagyok arra, hogy Imre e kitüntetést meg is kapta.
Végül, de nem utolsó sorban, hálás vagyok a sorsnak, hogy Imre köztünk  és velünk van.

Kedves Imre!
A Jóisten áldása kísérje utadon, további küzdelmeidre erőt, s egészséget adjon, hiszen mindig is Veled volt, nem véletlenül rójuk majd a székelykapura együtt e mondatot, aminek bizonysága vagy Te is, Imre, nagyon:

Miatyánk Istenünk bennünk van országod
Mert ímé az Istennek országa ti bennetek vagyon (Lukács, 17:21)

Ferenc (az öreghegyi)
A Fejér Megyei Hírlap cikke az átadási ünnepségről ITT olvasható.
Lásd még:
6) http://fejerszovetseg.blogspot.com/2011/10/ott-voltak-s-ott-voltunk-altaluk.html

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése