2015. május 1., péntek

A Fejérek Asztalának vendége: Dr. Horváth István védelmében (2)

Ács Dezső (Minnesota, USA): Dr. Horváth István védelmében
fejsze: Dr. Horváth István meghívott előadó vendégként vesz részt a 6. Botond Napi Vásár és Hagyományőrző Család Napon és - az élet védelmében folytatott tevékenységének elismeréseként - kapott meghívást és foglal helyet a Fejérek Asztalánál.

Amint arról El a kezekkel Dr. Horváth Istvántól! című közleményünkben hírt adtunk, az ügyészség vádat emelt az anti-koleszterin antitestét feltaláló kutató ellen. A Fővárosi Törvényszéken lezajlott a büntetőper első tárgyalása, amelyről a Hun Tv felvételt közölt (itt megtekinthető). Közben sorra érkeznek a Dr. Horváth István által feltalált gyógyszerrel kezeltek nyíltan kiálló levelei. Alább közzétesszük a Nagykanizsán élő nyugalmazott építészmérnök, Papp Nándor levelét.              Nyílt levél dr. Horváth István orvos-biológus professzor mellett     Hatvanhárom éves nyugalmazott építészmérnök vagyok. Március 31-én volt három éve, hogy túléltem egy szinte túlélhetetlen szívinfarktust. Ugyanis az orvosok által a csak özvegycsinálónak nevezett koszorúér záródott el pár centiméterrel a szívem előtt.  Különös kegyelmet kaptam, ráadásul többszörösen. Először: túléltem; másodszor: négy perc klinikai halál és ötszöri újraélesztés után semmilyen agyi károsodást sem szenvedtem; harmadszor: az eredetileg 40%-os szívizomelhalás 25%-osra mérséklődött, azaz csak hibernált állapotban volt az elhaltnak tűnő szívizom egy része, ami elég ritka, és nagy örömet szerzett zalaegerszegi kezelőorvosomnak, aki akkor kezelt, amikor „égett a ház”. Negyedszer: teljes életmódváltást tudtam végrehajtani; 21 kilót fogytam, minden nap két és fél, három órát mozgok (reggeli torna, kerékpár, intenzív gyaloglás). Azt gondolom, mindennapjaimat tekintve talán ez a legnagyobb kegyelem, hogy a kezdetektől tudok és akarok mozogni.  Az első hat hónapban a fogamat összeszorítva, szédelegve, naponta többszöri rosszullétek közepette is akartam és tudtam mozogni. A terhelési próbám mégis pocsék lett, pedig igyekeztem még a fülemen is levegőt venni. 2012 októberében feleségem jó időben feltett kérdésére egy rendkívül fontos mondatot közöltek, miszerint azért lett rossz a terhelési próbám, mert a hajszálereim meszesek. Utólag be kell látnom, nagyon meszesek lehettek!  Talán négy óra internetes kutakodás után azonnal és haladéktalanul beadattam magamnak Horváth István professzor vakcináját. Azonnali elhatározásomat nagyban segítette, hogy Balatonfüreden sokadmagammal együtt azzal a világstatisztikai ténnyel szembesítettek, hogy akiknek már volt infarktusa, azok közül csupán 5% nem kap újra infarktust. Gondolni való, mennyire lelombozódtam. Akkor ki tudja, hányból lettem a kiválasztott, ezek után vajon mennyi az esélyem arra, hogy sokáig még én legyek a szerencsés „huszadik”?  Utoljára 2012. december 20-a körül szédültem meg, azóta a terhelési próbát úgy csinálom 100%-osra, hogy végig csak az orromon veszem a levegőt. És mindenre elég a levegőm. Nem dagad a bokám, nem fázik a lábam. Leginkább ahhoz tudnám hasonlítani az értisztító vakcina-kúra utáni változásokat, mint amikor a filharmonikus zenekar egyesével hangol az előadás kezdéséig, majd egyszer csak bejön a karmester, és máris értelme van az egésznek.  A kardiológiai osztály a büszkeségének tart, hogy ekkora baj után így rendbe jöttem. Orvosilag is ezt mutatják eredményeim. Valóban. És ami ennél is fontosabb, én is így érzem. Közben megnyertem egy olyan sakkversenyt Lengyelországban 2013. március elején, amit előtte 2000-ben sikerült. Ugyanakkor az a több száz ember is döntően így érzi magát, aki rajtam keresztül jutott el a szerhez. Kétségtelen tény, azok éreztek mindent elsöprő változást magukon, akik hozzám hasonlóan nap, mint nap mozognak, sportolnak.  Ám ezt meg is mondta, akinél beadattam a vakcinát: „Kérem, Önnek az egyéb gyógykezelés, valamint a nyilvánvalóan szükséges életmódváltás mellett erre a beavatkozásra nagyon nagy szüksége van!” Tájékoztattam, hogy az életmódváltás nálam megtörtént. Állapotomat látva feltűnt, hogy ezt nem nagyon hiszi, de azt válaszolta: „Ha így van, akkor Ön rendbe fog jönni!” Micsoda visszaigazolást kaptak nálam utólag ezek az egyszerű mondatok!  És ekkor tudomásomra jutott, hogy Horváth professzort folyamatosan kuruzslás vádjával támadták; aki meggyőződésem és hitem szerint virtuális Nobel-díjas. A világ boldogabbiknak gondolt felén már régen valódi Nobel-díjas lenne, ez nem kétséges. Ehhez képest Magyarországon valakik képesek voltak elérni, hogy még bíróság elé is állítsák őt!  Persze, mindenki tudja, hogy szükségesek a klinikai kísérletek. De mi a manót csinálhat az, aki immár 12 éve nem talál egyetlen felelős személyt sem, aki aláírna egy hárommondatos levelet, amellyel elindulhatnának a dokumentált klinikai kísérletek. Egy olyan klinikán, amely tudomásom szerint már régen jelezte, hogy kész elvégezni a feladatot.  A mindenkori hatalomnak tényleg nincs érzéke, hogy az országnak ez mekkora üzlet lehetne? Hiszen vennék, vinnék, mint a cukrot a gazdag országok szerte a világban! Oroszok, ukránok, németek, osztrákok már eddig is beadatták számolatlanul.  Külön „számnak” érzem az orvosok esetét. Miközben sok száz számra beadatták maguknak a szert, a többség lelkesen ellenzi azt, amiről egyszerűen nincs valós információjuk, tapasztalatuk. Előadásra nem mennek el, a hiteles tanúkat, mint én is, pedig nem hallgatják meg. Inkább teóriát gyártanak, hogy rajtam azért segített a vakcina, mert fejben elhittem mindazt, amit leírtak. Hiába tudják, hogy az első időszakban bizony nem alakultak fényesen a dolgaim, hiába mozogtam. Fejben persze erős lehetek, hiszen közel 50 éve versenyszerűen sakkozom, de azért ez mégis butaság. Ha ez igaz, akkor miért betegedtem meg egyáltalán? Fejben azt miért nem tudtam „megbundázni”? Pedig biztos, hogy minden ember filozofálni szokott arról, hogy milyen jó lenne sokáig egészségesnek maradni.  A professzort személyesen nem ismerem, telefonon is talán háromszor beszéltünk, összesen körülbelül négy percet. Mégis úgy gondolom, hogy ő segített rajtam a legtöbbet. Ő érte el, hogy töretlenül bízzam abban, hogy az unokáimat látni fogom felnőni.  E levéllel is segíteni szeretnék a professzornak a nemtelen támadások és meghurcoltatások elviselésében, nyilvánvaló igazának bizonyításában. Kérem, minél többen tegyünk hitet azon sok tízezer ember közül a szer hatásossága mellett, bizonyítandó, hogy igenis segített Horváth István professzor találmánya! Emellett szurkolok, hogy a hatalom végre engedjen teret a vakcinában rejlő óriási lehetőség kiaknázásának; ezzel biztosítva a magyar emberek számára a prevenciót és a hatékony utókezelést — nem is beszélve az üzleti lehetőségekről.     Nagykanizsa, 2015. április 24.                                                                                                                     Papp Nándor                                                                                                   (cím a szerkesztőségben)                                                                                                                              MVSZ Sajtószolgálat  8607/150427           Támogassa személyi jövedelemadójának 1%-val a Magyarok Világszövetségét!     „A Magyarok Világszövetsége jogelődjének tekinti a Kossuth Lajos, Klapka György és Teleki László által 1859-ben Párizsban életre hívott Magyar Nemzeti Igazgatóságot.” (Alapszabály)     A Magyarok Világszövetsége egy pártok és kormányok fölötti nemzeti szervezet. A Magyarok Világszövetségét 1938-ban a Magyarok Világkongresszusa hívta életre saját, állandóan működő, ügyvivő testületeként. A Magyarok Világszövetsége minden magyarnak születő embert hozzá tartozónak tekint.     A 2004. december 5-i népszavazás a Magyarok Világszövetsége több, mint hét évtizedes történetének legjelentősebb nemzetstratégiai cselekedete.     A Magyarok Világszövetségének elnöke és minden tisztségviselője fizetés és tiszteletdíj nélkül végzi nemzetszolgálatát.        Az MVSZ Sajtószolgálat közleményei olvashatóak a www.mvsz.hu honlapon is. Hírlevelünkről való leiratkozáshoz, küldjön üres levelet a sajtoszolgalat@mvsz.hu címre, amelynek tárgy-rovatában mindössze ennyit közöl: Leiratkozás.
Amint arról El a kezekkel Dr. Horváth Istvántól! című közleményünkben hírt adtunk, az ügyészség vádat emelt az anti-koleszterin antitestét feltaláló kutató ellen. A Fővárosi Törvényszéken lezajlott a büntetőper első tárgyalása, amelyről a Hun Tv felvételt közölt (itt megtekinthető). Közben sorra érkeznek a Dr. Horváth István által feltalált gyógyszerrel kezeltek nyíltan kiálló levelei. Az alább közzétett levél azt bizonyítja, hogy nem csak Magyarországon, hanem Amerikában sincs párja Dr. Horváth István találmányának. 

Igen tisztelt Professzor úr ! 

Én Ács Dezső a Magyar Lobby csoport tagja, szívügyemnek tartom Dr. Horváth István tudós professzor esetét, mert az Ő injekciói segítettek nekem az egészségem helyreállításában. Nagyon örvendenék ha indulna egy Petíciót a védelmében. Tudtom szerint az az Ön bűne, hogy nem adta el a találmányát dollár-milliókért bizonytalan kezekbe, mert az emberiség javára akarta felhasználni.

Röviden leírom az esetemet: 2000-ben tolószekérbe kerültem ízületi gyulladással Minnesota-ban. Az orvosom azt mondta, hogy életem végéig gyógyszert kell szednem. 2008-ig kaptam egy méregdrága injekciót, gyógyszereket és az immunrendszerem nagyon tönkrement. 2008-ban a Hagyományos Kínai Gyógyászattal megszabadultam a gyógyszerektől, azután meg 2-szer botra kerültem. 2012 tavaszán meg az orvosom azt mondta, hogy a testem továbbra is nagyon beteg. Akkor megszereztem a Dr. Horváth István injekcióit, és most 2014 őszén kaptam a nagy ajándékot az ó-hazámbeli orvosomtól, aki azt mondta hogy: "JÓL VAGYOK", és ezt én is érzem

A Népújság-ban 2014. december 2-án, Jótanácsok egészségünkért cím alatt megjelent az ezzel kapcsolatos 
levelem.

Mély tisztelettel:
Ács Dezső, Minnesota./USA/ 

Korábban írtuk:
8608/150428


„A Magyarok Világszövetsége jogelődjének tekinti a Kossuth Lajos, Klapka György és Teleki László által 1859-ben Párizsban életre hívott Magyar Nemzeti Igazgatóságot.” (Alapszabály)

A Magyarok Világszövetsége egy pártok és kormányok fölötti nemzeti szervezet. A Magyarok Világszövetségét 1938-ban a Magyarok Világkongresszusa hívta életre saját, állandóan működő, ügyvivő testületeként. A Magyarok Világszövetsége minden magyarnak születő embert hozzá tartozónak tekint.

A 2004. december 5-i népszavazás a Magyarok Világszövetsége több, mint hét évtizedes történetének legjelentősebb nemzetstratégiai cselekedete.

A Magyarok Világszövetségének elnöke és minden tisztségviselője fizetés és tiszteletdíj nélkül végzi nemzetszolgálatát.

Az MVSZ Sajtószolgálat közleményei olvashatóak a www.mvsz.hu honlapon is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése