2014. október 3., péntek

Szakrális földrajz előadás a 241. Hétvezér Estén

Ha kedd, akkor Hétvezér Est
Balla Ede-Zsolt: Szent földünk rajza
Szeretettel várunk minden érdeklődőt
2014. október 7-én 18 órakor
Miss Tee Teabolt, Ady Endre u. 32. I. em.
Balla Ede-Zsolt Székelyudvarhelyen él. Tamási Áronnal együtt vallja : „Azért vagyunk a világon, hogy valahol otthon legyünk benne.” és hozzáteszi:


„Abban a szerencsében van részem, hogy az Aranyos Szegelet karjában, Tündérek Kertjének zugában, Istentől megáldott szép helyen, székelyek földjén láttam meg a napvilágot. Tizenegy évesen tagja lettem a ”Zöld Szív Ifjúsági Természetvédő Mozgalomnak” később megalapítottam a Székelyföldi Ágat. Az egyetemen vidékfejlesztést és általános szociológiát tanultam és összefüggéseiben kezdtem látni a dolgokat.  Megérett bennem a felismerés, hogy minden mindennel összefügg.

    Számomra legfontosabb kérdések:
  • Mi a szent földrajz? Milyen eszközöket használ?
  • Hogyan működik a világ?
  • Hogyan kell együtt élni a tájjal, a bennünk körülvevő természettel?
  • Mit üzen számomra otthonom, a Kárpát-medence szent földrajza?
  • Mit rontottunk el?
  • Hogyan lehetünk újra egészségesek?
"Az általam közölt tényítéleteket nem elhinni kell, hanem a dolgokat személyesen meg kell tapasztalni. Nem elég hinni valamiben tudni is kell. Ha ismered lakhelyed szakrális földrajzát, otthon leszel a világban. Szent földrajzunk ismerete nem csupán tüneti kezelés, hanem valódi gyógyulást kínál mindannyiunknak, egy tisztább, boldogabb élet érdekében.”


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése