2012. november 19., hétfő

Lépésről-lépésre dokumentálva, mi történt és történik Kajászón

Annyi a ferdítés és mellébeszélés, hogy az már elképesztő..., de egyáltalán nem meglepő!

Ezért aki tisztán akar látni, annak ajánljuk, hogy merítsen ismereteket tiszta forrásból, ... mondjuk Kajászóról, az odaérkezettek szemüvegén (lencséjén, objektív objektívén) keresztül.

Előbb lássunk, hogy tegyünk!
A lassú gyors, a gyors lassú!
Időben, lépésről-lépésre, ...
 
NOL TV: Kajászói gazdafórum (Összefoglaló, Részletes: 1. és 2. rész) 2012.09.04-én
Felvétel: Őszi szántás: Kajászói földfoglalás (Miért törvénytelen?, Magyar Zoltán, ATV külső dimenzió) 2012.11.11-én
ATV: Kajászói földfoglalás az ATV híradóban (belső dimenzió) 2012.11.11-én
Klubrádió: Kajászói földfoglalásról és a pártok felettiségről (1. rész, 2. rész, összefoglaló) 2012.11.12-én
ATV START: Kajászói földfoglalás (felvezető, beszélgetés, Kósa Lajos) 2012.11.13-án 
Hír TV: Kajászói földfoglalás (Tényszerű híradás és a mellébeszélő, Sebestyén Róbert hazudik) 2012.11.14-én
ATV Híradó: Kajászói Rendkívüli Sajtótájékoztató (nem kereste a rendőrség)  2012.11.16-án 
ATV Szabad szemmel: Összefoglaló földtörvényről és Kajászóról  2012.11.18-án

... hogy találkozzunk végre!

MUNKAÉRTEKEZLET és SZOLIDARITÁSI NAGYGYŰLÉS 
/KAJÁSZÓ, 2012. DECEMBER 1./
Előzetes bejelentkezés: fejerszovetseg@gmail.com (tárgy: Igazságot Kajászónak)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése